FAQ

Zanim się skontaktujesz, sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

FurgonetkaBiznes to narzędzie usprawniające procesy posprzedażowe, w tym zarządzanie zamówieniami, logistykę, a także obsługę klienta. Poprzez automatyzację powtarzających się czynności i eliminację błędów ludzkich, wpływamy na redukcję kosztów w firmach i optymalizujemy ich codzienną pracę.

W prawym, górnym rogu serwisu kliknij button “Wypróbuj za darmo”, wypełnij prosty formularz i odbierz maila z linkiem aktywacyjnym. Następnie zaloguj się i korzystaj z wybranych funkcji.

Obecnie nasza platforma współpracuje z Magento, PrestaShop, Shoper oraz Shoplo, a także serwisem aukcyjnym Allegro.pl. Docelowo planujemy integrację z wszystkimi kluczowymi platformami sklepowymi i serwisami handlowymi tak, abyś mógł zarządzać zamówieniami w jednym miejscu, niezależnie, gdzie prowadzisz sprzedaż.

Tak, przygotowaliśmy rozbudowane API, które umożliwia integrację z autorskim oprogramowaniem. Pełny opis dokumentacji znajdziesz tutaj.

Tak, jest to niezbędne, aby skorzystać z usług naszego serwisu. FurgonetkaBiznes nie pośredniczy w sprzedaży usług kurierskich.

Nasz serwis jest zintegrowany ze wszystkimi największymi przewoźnikami w kraju: DPD, GLS, Poczta Polska, FedEx, GEIS, InPost, X-press Couriers, DHL, UPS, Paczka w ruchu. Obsługujemy zarówno przesyłki krajowe, jak i zagraniczne.

Po rejestracji w systemie stajesz się właścicielem i administratorem konta Twojej firmy. Od tej chwili możesz tworzyć profile współpracowników i nadawać im uprawnienia do poszczególnych funkcji serwisu. Każdy z użytkowników decyduje również o powiadomieniach otrzymywanych z systemu oraz o strukturze i zawartości wybranych tabel zawierających najważniejsze informacje.

Zadaniem obecnej wersji systemu powiadomień jest informowanie na bieżąco o wystąpieniu wybranych przez Ciebie zdarzeń, które są związane ze statusami przesyłek. Powiadomienia otrzymujesz wybranym kanałem komunikacji: mailem, SMS-em lub poprzez aplikację mobilną. Wszystkie zdarzenia dostępne są także w panelu klienta.

Nie wymagamy podpisania umowy pisemnej. Wystarczy, że zarejestrujesz się w serwisie i zaakceptujesz regulamin. Konto opłacasz z miesiąca na miesiąc i możesz zrezygnować z niego w każdej chwili. Jeśli zrezygnujesz z konta w trakcie miesiąca, nie zostanie Ci już naliczona opłata za kolejny okres rozliczeniowy.

W tej chwili system jest dostępny bezpłatnie w wersji beta. Po starcie oficjalnej wersji serwisu będziesz miał dodatkowo możliwość skorzystania z darmowego, 30-dniowego okresu testowego zanim zdecydujesz się na plan abonamentowy. W tym czasie masz dostęp do wszystkich funkcji serwisu. Zapraszamy również do kontaktu, pomożemy Ci w integracji oraz lepszym poznaniu systemu.

Nie musisz. System sam dobiera Twój plan abonamentowy na podstawie nadanych w poprzednim miesiącu przesyłek. Krótko mówiąc jeśli nadajesz mniej płacisz automatycznie mniej. Jeśli nadajesz więcej płacisz więcej. Prawda, że to wygodne rozwiązanie?

Fakturę wystawimy Ci na koniec miesiąca, jak tylko system dobierze Ci abonament zgodnie z wolumenem przesyłek, który nadałeś. Będziesz miał 7 dni na jej opłacenie.